5.12.2013

מדד הזעתרן

7 דצמבר, 2013
המרפסת שלי, תל אביב-יפו

השתדרגנו! אני גאה להציג בפניכם את הווידג'ט הלא אינטרקטיבי הראשון בעולם - מדד הזעתרן. הרעיון? לתת לכם תמונה ראשונית על מסעדת הפוסט בצורה הכי ויזואלית ולחסוך לעצלנים שביניכם את הצורך לקרוא בין השורות ולהבין האם הכסף שלכם שווה את המסעדה.

הפתרון? המדד! על VfM שמעתם? כמובן שכן, אבל בכל זאת אפרט לרגע. VfM זה בעצם שם קצר ויפה לValue for Money - או בלשון אליעזר בן-יהודה - התמורה לכסף. מסעדה שנותנת VfM יפה היא כזו שבה תוכלו לשבוע או להנות [תלוי מה אתם מחפשים] מהאוכל, אבל תיפרדו מכמות כסף קטנה יחסית. ההפך הוא כמובן מסעדה שבה יצמידו לכם שואבי אבק לכיסים וירוקנו אותם מתכולתם, תמורת כמויות מינימליות של אוכל.

אז להמחשה. נגיד שהייתם במסעדה חביבה, שילמתם 30-40 שקלים ויצאתם שבעים ומרוצים למדי, אפשר יהיה להגיד שקיבלתם אחלה תמורה לכסף. נכון? יופי. אז במדד הזעתרן [המאוד סובייקטיבי ולא מתמטי - כרגע לפחות!] הייתם יכולים להגיד שכמו הזעתר - קיבלתם תמורה יפה לכספכם, ועל כן החלטתם - 8.


מנות קטנות? יקר ולא טעים? הופה המדד יורד לו [למרות שזעפרן זה טוב ויפה, אבל בחייאת, כמה דולרים לגרם?] ל... 3, נגיד. 

יש הבנה? אם לא, אתם תמיד יכולים לשאול שאלות בתגובות או במייל, ואם כן, צפו לראות את המדד המדהים הזה מצטרף לפוסטים קיימים וחדשים גם יחד.
ביוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה