31.8.2012

בלוגדיי

31 אוגוסט, 2012
כדור הארץ

אחרי עוד תקופת שקט (לטובת טיול קצר באירופה הקרירה - צריך לחסוך כל יורו לרפואה), הגיע הזמן למיני פרסום. היום יחגג ברחבי העולם יום הבלוג הבינלאומי ונציין אותו גם כאן... הרעיון המרכזי - לאפשר לקוראי הבלוגים השונים להכיר בלוגים חדשים, ולהרחיב את מעגל הקריאה שלהם. אז במסגרת היום הזה, החלטתי להביא לכם כמה בלוגים שאני מבקר בהם מפעם לפעם ונהנה לחזור אליהם...


פתיתים - בלוג אוכל אדיר ביותר, רעיונות מקוריים, תמונות מעולות, וכיף לקרוא ולנסות (לפעמים קצת מפחיד לנסות. מוקפץ-מדוזה למשל. אבל מקורי, לא?)

קוף ניו מדיה - בלוג שגיליתי בימים האחרונים בלבד, וכל הרעיון שסביבו במקום לגמרי ויכול לתת לכולם קצת מידע על האנשים הנבחרים שלו. הבלוג מתמקד בלעקוב אחר פוליטקיאים ישראלים במדיות השונות ברשת, ולרכז את כל ההגיגים, פליטות הפה (או המקלדת) או השטויות האחרות שהם עושים וחושבים שאף אחד לא שם לב - במקום אחד.

בצק אלים - כנראה שמי שקורא בלוג אוכל כלשהו, מכיר גם את בצק אלים. לא חושב שיש יותר מדי מה להוסיף על הבלוג האדיר הזה. כתוב מעולה, תמונות מגרות, ויופי של מתכונים פשוטים וזולים (לרוב).

מוזיקה בראש - טאמבלר היא מעין יישות עצמאית שכזו, אבל אני די בטוח שזה נחשב בלוג. בכל מקרה - טאמבלר מוזיקה מעולה, מפעם לפעם שיר ישן / חדש מלווה בכמה שורות טקסט ציניות ו/או מוזיקליות מוסיף קצת ליומיום השגרתי. גילוי נאות: ייתכן שאני משוחד קצת כי זה טאמבלר של חבר, אבל עדיין. גו פור איט.

אז זה מה שיש לי לתרום לכם השנה. בימים הקרובים, בעזרת האל, אגיע לדנמרק הקרירה ואנסה את מזלי במאפים מלאי חמאה ועוגיות בקופסת פח כחולה. צפו לעדכונים חמים.

שבת של שלום לכולם, ויום-בלוג שמח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה