18.8.2012

קוויקי - אפטרשניצל

3 אוגוסט, 2012
באר שבע סיטי


כפי שהובטח לקראת סוף הפוסט הקודם - תוצאות הטייקאוואי מקפה מצדה (חצי משניצל בגודל מפלצתי). אחרי הסחבות של כמה שעות טובות עם השניצל, שהספיק לבקר קצת בים (מתחת לשמשיה אדומה כמובן!) ולחוות את פקקי איילון במיטבם הוא הגיע למקרר החברותי שלי שבידר אותו עד למחרת בצהריים. מכיוון שהיה זה יום שישי, היה לגיטימי לגמרי לנשנש ארוחת צהריים קלילה, לפני הקציצות והעוף של הערב - מה שהתאים לי בול למשבצת ניצול שאריות המשאבים מהשבוע שחלף.

שלפתי מהמקרר את השניצל המדובר, והכנסתי אותו לתנור לכמה דקות ב-150 מעלות, שיחיה אותו קצת מבלי לגרום לתסמונת לא-פריך-במיקרו שאני שונא עד מאוד.

בזמן שההוא סופג חום, הוצאתי את המלווים שלו לצהרי יום זה - גזר זקן אך קשיח (נשמע רע?), חצי בצל סגול, ערימת עלי בייבי צעירים, שלוש עגבניות שרי חסונות ושלוש פטריות ריחניות אך מקומטות משבוע במקרר.

שטיפה ראויה לכל החברים, ובמיוחד לעלים רוויי ההדברה, וחיתוך גס וכיפי סידרו את הבסיס לסלט תוך 5 דקות. זמן זה הספיק לשניצל שלנו להתחמם למידה הרצויה (כן, התנור עבד קצת לפני שהשניצל נכנס פנימה...), והשאיר לנו רק לחתוך אותו לרצועות גסות.






תוך עוד דקותיים ארוחת הצהריים מוכנה. נשאר רק להוסיף טיפה שמן זית, שמן שומשום, מלח ופלפל - או כל מה שנראה מתאים - ויש ארוחת צהרי שישי פשוטה וזריזה.



אז אולי השניצל עבר דרך לא פשוטה מהצלחת בתל אביב לקערת הסלט בבאר שבע, אבל הוא שרד, נשאר טעים ופריך, וחסך כמה שנקלים על הדרך. שבת שלום בדיעבד לכולם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה